L’esperit del club, és fomentar la pràctica de l’esport a l’aire lliure, envoltat de naturalesa. Disposem de dues pistes, una d’herba artificial, Advantage Red Court, i una altre de terra batuda.

El club ofereix la possibilitat de rebre classes els dissabtes de tots els nivells, tant per nens com per adults.

Durant l’any celebrem alguns campionats interns que fomenten la vida social i impulsen els reptes esportius que cadascú es marqui.

Un dels objectius de la nova junta directiva és millorar la comunicació amb el soci i per això durant aquest any optimitzarem la pàgina web amb la finalitat que es pugui conèixer de primera mà tot el que anem treballant al club. Des de les millores a les instal·lacions i esdeveniments que anirem comunicant segons la situació actual que estem vivint ens ho permetin.

També volem transmetre als socis valors de solidaritat, tolerància i d’esportivitat. Ja que és un club familiar i entre tots hem de respectar les instal·lacions i els seus equipaments. Així que des de qui volem fer una crida al respecte i cura de les instal·lacions i si per alguna raó s’ha de comunicar alguna incidència ho féu a través del correu electrònic o el grup de whats app.